Stránky

16. 7. 2013

Sandálky

Minulý týden jsem si pořídila rovnou dvoje nové sandálky. 

Jedny z nich jsou CROCS, jsou univerzální a nositelné ke všemu. Jsou ze speciálního materiálu, ze které jsou všechny Crocs boty. Už týden v nich chodím a musím říct, že jsou opravdu maxi pohodlné, nikde vás neškrtí, noha z nich nelítá na strany. Myslím, že je unosím celé léto.




Druhé z nich jsem si oblíbila už když jsem je viděla náhodně v obchodě F&F. Nemohla jsem sehnat svou velikost, protože je měli už ve výprodeji a všude byly pryč. Až v OC Tesco na Zličíně v Praze jsem je sehnala. Nejdřív když jsem si je doma vyzkoušela, jsem zjistila, že mi je volný páseček na patě a noha mi v nich lítá. tak jsem je dala do opravny obuvi, kde mi ho zkrátili a jsou mi skvěle. Dneska v nich poprvé vyjdu do města.


1 komentář: