Stránky

1. 7. 2013

Holidayz ☼

Chtěla bych se v první řadě omluvit, že jsem dlouho nepřidala žádný příspěvek. Měla jsem státnice a nakonec jsem je úspěšně zvládla ☺. 

Teď už bude mnohem více časů na zjišťování nových hudebních, filmových, módních, kulinářských a dalších novinek. Nejprve mě napadlo napsat post o Mezinárodním Filmovém Festivalu v Karlových Varech, kde byl mimo jiných například hostem také John Travolta... potom jsem ale zjistila, že se letos o tento festival příliš nezajímám, proto od něj upustíme.

Léto už je v plném proudu, podle počasí to ale spíš vypadá na jaro. Já se byla zatím jen jednou koupat a strávila jsem pouze jeden víkend venku na sluníčku. Nezbývá nám nic jiného než doufat, že se počasí změní. Máte nějaké super tipy na dovolenou v Čechách? Vypadá to, že se nikam do zahraničí letos nedostanu. Jen mám v plánu Egypt někdy před Vánoci, až tam bude přeživatelných 28 stupňů ☺. Nyní je tam 50 a nechápu, jak tam někdo může dovolenkovat i přesto, že tam fouká vítr. Na konci července mě ale čeká alespoň jedna dovolená, u jihočeského Suchdola nad Lužnicí, kde mám ověřeno, že je fakt krásně s pískovnami, kde je voda srovnatelná s průzračným mořem v Chorvatsku. Pokud máte ještě nějaké nápady na dovolenou při prodlouženém víkendu (klidně i pod stanem), budu ráda, když do komentářů napíšete své nápady ☺.

V nejbližší době nafotím a přidám své nejnovější úlovky převážně z eShopů ☺.

Přeji všem hezké léto ☼

Žádné komentáře:

Okomentovat