Stránky

20. 1. 2013

NAILS

Nikdy jsem pro gelové nehty moc nebyla, dokonce jsem je asi měsíc měla. Ty mi akorát pořád upadávaly, ale to bylo nejspíš proto, že mi je dělala slečna, která s tím neměla tolik zkušenosti a asi neměla ani kvalitní gel atd.

Od kamarádek z práce, které je mají jsem dostala kontakt na paní ze studia v pražských Bohnicích, která dělá právě modeláž těchto nehtů. U nich se mi líbí, že nehty vypadají jako pravé, není poznat, že jsou nepřirozené a jsou kraťoučké. A hlavně! vydrží celou dobu, neodpadnou ani se neulomí. Líbí se mi na tom i to, že se o nehty nebudu muset pořád starat, jen 1x za měsíc je dobré je jít doplnit a většinou tím pádem změnit styling nehtů. Gelovky se dají i nalakovat vlastím lakem a poté odlakovat a zůstanou nepoškozené. 

Objednala jsem se na čtvrtek tohoto týdne, tak se těším a jsem moc zvědavá, jaké mi udělá, co si vyberu. Má prý spoustu barviček, zdobítek a tiskátek na nehty. 

Našla jsem si různé tipy, co se mi líbilo na internetu, tak možná si z nějakých vezmu inspiraci ☺. Až je budu mít hotové, určitě přidám příspěvek s fotkami ☼.










Žádné komentáře:

Okomentovat