Stránky

1. 3. 2012

Monte Carlo ☼

Nedávno jsem objevila film z roku 2011. Na webu CSFD získal jen 49% od diváků, přesto musím říct, že mně se líbil. Není to nic vážného, žádný akční film, nic napínavého, ale je to film plný sluníčka a přesně k odpočinku. Já se na něj podívala dokonce dvakrát. Občas mě baví podívat se na film, kde nemusíte přemýšlet co bude dál a prostě jen odpočíváte a sledujete.

Do hlavní role byla obsazena Selena Gomez, dále Leighton Meester a Katie Cassidy .




TRAILER k filmu 


3 komentáře:

  1. Mě se film také líbil, ale jak jsi už řekla, nebyl náročný na přemýšlení. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po tvém doporučení jsem si film stáhla a koukla se na něj. Opravdu moc se mi líbí, typický teenfilm :) Ani Selena nezklamala.

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, Selena byla fajn a film se mi taky líbí. Mám ráda takový pohodička filmy :)

    OdpovědětVymazat