Stránky

28. 5. 2012

Learning...

Zdravím všechny, kdo občas navštíví můj blog, i ty, kteří jsou tu poprvé.

Dlouho jsem nepřidala žádný nový post. Je to proto, protože se učím na absolutorium, které mě čeká za týden v pondělí, přesně 4.6., tak se snažím učit a vyhnout se věcem, které bych teď dělat neměla ☺.
Připomíná mi to maturitní svaťák. Ikdyž mám na učení času dost, tak se stejně nedokážu donutit dřív, jak týden dopředu. Samozřejmě, že něco už jsem se učila, ale takové to pořádné učení, kdy máte pocit, že jste si konečně zapamatovali...to přišlo právě teď☺. Na každý den mám rozvržených 5 otázek + slovíčka z angličtiny, tak snad to zvládnu. Dneska už jsem dala 3 otázky, ještě mi zbývají 2. Není to nakonec tak strašné, ale stejně se už těším, až to budu mít za sebou. Pak už mi snad, začne pořádně léto.☺

PS: Děkuji firmě Jacobs a Nescafé za pravidelné "naspeedování" mého unaveného organismu při učení...a také rodičům za zasazení jahod, se kterými je teď to učení o něco lehčí ☺.


Žádné komentáře:

Okomentovat