Stránky

3. 4. 2012

TOPSHOP & Pimkie & Ann Christine

Dneska jsem trošku nakupovala. Dlouho jsem si neudělala radost ☺.Nejdřív jsem obešla H&M, kde mě nic extra nezaujalo. Potom jsem zkusila Pimkie, kde jsem si vyhlédla už v ústeckém OC Forum jedno super barvičkové tričko. Tam mi ale bylo moc velké a v Palladiu zase moc malé. Tak jsem si nakonec koupila tohle, a jsem s ním moc spokojená. Pastelové barvičky a mentolová se teď na jaro hodí ☺.



Dál jsem zašla do Topshopu, kde jsem si pořídila super lak v pastelovém odstínu fialové. Hodí se perfektně k tomu tričku z Pimkie a uvažuju, že si tam koupím ještě další odstín. Lak už jsem vyzkoušela a je dost kvalitní. Vypadá tak, jak ho vidíte, není vůbec vodový a stačí i jedna, max. 2 vrstvy.

Nakonec jsem cestou z Palladia narazila ještě na Ann Christine, kde mě taky nic moc nezaujalo, jen tři trička v neonových barvách. Tak jsem si jedno koupila. Nejradši bych si ale koupila všechny tři. Měli ještě žluté a oranžové. Tohle se mi ale líbilo, jak bylo výrazné. Bohužel fotka trošku zkresluje barvu ☺.






Žádné komentáře:

Okomentovat