Stránky

24. 2. 2012

A Newcomer

Ahoj všem,

můj úplně prvním příspěvek na svém blogu bude o tom, proč jsem se rozhodla si ho založit. Na webu jsem našla spoustu skvělých blogů od holek i kluků (převážně spíš holek) a dost mě jich zaujalo. Některé mě občas i inspirují- hlavně ty fashion blogy. Navíc blog je takovým vaším prostředníkem, mezi čtenáři a vámi. Nemusíte odkrývat svou skutečnou identitu a můžete psát pouze to, co uznáte za vhodné. Jeden blog už jsem kdysi měla, ale ne na www.blogger.com. Tady se mi to zdá být o mnoho přehlednější a prostě celkově lepší. A o čem bude můj blog? Samozřejmě o módě, sem tam se tu ale může objevit i něco okolo vaření, protože to mě taky baví. Dál novinky ze světa showbussinesu- nečekejte žádné bulvární "kecy", to mě nezajímá. Doufám, že sem občas zavítáte a bude se vám tu líbit. A předem se omlouvám- občas nebudu moct psát pravidelně, letos končím školu, tak musím máknout ;) Mějte hezký den!

Žádné komentáře:

Okomentovat